Aika toimia – Maamme ja etujesi puolesta

Eduskuntavaalit järjestetään sunnuntaina 19. huhtikuuta 2015.  Ennakkoäänestys järjestetään kotimaassa 8.–14. huhtikuuta ja ulkomailla 8.–11. huhtikuuta.

On aika toimia – Suomen, maakuntasi ja oman asiasi puolesta

Perussuomalaiset ovat kenties historiansa merkityksellisemmässä roolissa tulevien vaalien jälkeen. Suomi on käytännöllisesti ajettu kuilun partaalle, niin sosiaalisesti, kuin taloudellisesti. Hallitukset hallituksien perään eivät ole reagoineet muuhun, kuin omaan menestykseensä henkilökohtaisella ja etupiiriensä tasoilla. Näin koko Suomi yskii ja horjuu kuilun partaalla.

Nyt suomalaisilla äänestäjillä on mahdollisuus muuttaa Suomi-laivan suuntaa ja kurssia pois liian vaarallisilta vesiltä. Vain Perussuomalaiset ovat pitäneet oman linjansa ja kritiikkinsä myös EU:n harjoittaman tukipakettipolitiikan suhteen Euroopan hulttiomaiden rahoittajana.

Meillä on todella hyviä ehdokkaita, jotka tuntevat isänmaan sydämmen sykkeen. Heillä on myös uutta keinovalikoimaa siihen, kuinka Suomeen saadaan elinvoimaa läpi koko Suomen. Tarvitsemme reformia ja järkeviä uudistuksia.

Äänestäjät päättävät, mitä he haluavat tulevaisuuteensa. Lisää kurjuutta ja ahdistusta lapsiperheille, eläkeläisille, työttömille, maamiesten keskuuteen epävarmuutta holtittomasta EU:n tukipolitiikasta – vaiko kohti parempaa ja inhimillisempää tulevaisuutta?

Eräs koko maata koskettava asia on tiestömme korjausvelka. Suomen tiestö on ajettu jo liian kurjaan kuntoon. Tiestön tulisi palvella koko Suomen huoltoa silmällä pitäen käyttäjiään turvallisesti.

Maaseudun asuttaminen on yksi elämisen meiningin ehto. Liian paljon on uhrattu kehäkolmosen sisään. Rahaa ei olla jaettu tämänkään hallituksen aikana puolueettomasti, vaan on keskitetty liiaksi etelään, näin Pohjos-Savosta katsottuna.

Eräs pääteemamme tulisikin olla se, että koko Suomi pidettäisiin asuttuna ja huoltovarmuuden reservinä, koska emme tiedä mitä maailmalla tulee tapahtumaan, näin rauhattomana aikana.

Myös yrittäjyyttä tulee vaalipiirissämme tukea. Näin “mylly” pyörisi ja veroeurot hyödyntäisivät koko maakuntaa. Keskenäinen kinastelu ei johda hyvään. Vain yhtenäinen maakunta ja yksituumainen Perussuomalainen kansa voi saada ihmeitä aikaan näissäkin vaaleissa.

Tulevaisuus on paljolti meidän omissa käsissämme. Tarvitsemme talvisodan henkeä. Tästäkin mennään läpi tahdolla ja rytinällä. Kaveria ei jätetä. Mottomme on, että pienistä puroista muodostuu valtavia jokia. Vain yhtenäinen kansa voi saavuttaa uskomattomia lopputuloksia, myös näissä vaaleissa.

Tsemppiä kaikille ehdokaille ja kenttätyötä tunnollisesti tekeville.

Äänestäjämme! Nyt lippu korkealle ja liikkeelle!

Pauli Ruotsalainen

Piirin puheenjohtaja