Tule mukaan toimintaan – Kiinnostaako ehdokkuus?

Perusuomalaisten Pohjois-Savon piiri ja piirin paikallisyhdistykset käynnistävät kevätkauden toimintaa ja suuntaavat katseet kohti tulevia haasteita. Jatkamme kuntavaalityötä piirin jäsenkunnissa. Ota yhteyttä oman kuntasi vaalipäällikköön tai tuttuun valtuutettuun. Voit ilmoittautua ehdokkaaksi myös sähköisesti täyttämällä ehdokasilmoittautumisen verkossa.

Keitä perussuomalaiset ovat? Mistä heidät löytää? Seuraa meitä verkossa! Löydät perussuomalaisia kanssa-ajattelijoita Facebookista, Twitteristä sekä lukemattomista blogeista. Ota yhteyttä oman kotikuntasi perussuomalaisiin aktiiveihin. He todella kuuntelevat Sinua ja uskaltavat ajaa asiaasi eteenpäin.

Perussuomalaisten postituslistalle voit liittyä täältä >

Yllättikö kenties uutisnälkä? Seuraa perussuomalaisia uutisia täältä >

Oletko nuori, nainen tai äijä? Sinulle löytyy yhdistys!

Oletko 15-35-vuotias itsenäisesti ajatteleva? Haluatko muuttaa Suomea? Liity samanmielisten muutosvoimien joukkoon – Perussuomalaisiin Nuoriin. Heitä on jo yli 2200 ja jäsenmäärä kasvaa kohisten. Lue lisää niin ymmärrät, miksi >

Tiesitkö, että satoja naisia on ponnistanut perussuomalaisten riveistä valtuustoihin? Ja se on vasta alkua. Yhä useammat löytävät tiensä politiikkaan perusnaisten kautta. Voit tutustua heihin täällä >

Niitä varten, joille vähäinen tai normaali äijjyys ei riitä, on tarjolla Perusäijät. Lue ja tutustu >

Yksinyrittäjien, pienten ja keskikokoisten yritysten – osin elinkeinon- ja ammatinharjoittajien ja heidän etujensa valvomiseen on aiemmin kiinnitetty aivan liian vähän huomiota. Perussuomalaiset ovat tarttuneet näiden “unohdettujen” yrittäjien asioihin ja PerusYrittäjät ry:n toiminta käynnistettiin palvelemaan heitä yrittäjä-, elinkeino- ja työnantajapoliittisena etujärjestönä. Heidän toimintaansa voit tutustua täältä >

Oikeutta eläkeläisille ry on valtakunnallisiin eläkeläisjärjestöihin kuuluva eläkeläisten asioihin pureutuva yhdistys. Yhdistyksen perustavoitteena on toimia vähempiosaisten eläkeläisten taloudellisen ja muun aseman parantamiseksi yhteiskunnan kaikilla osa-alueilla. Heidän toiminnastaan lisätietoja täältä >

Oikeutta eläkeläisille

Mukaan paikallistoimintaan!

Perussuomalaisilla on valtuutettuja lähes kolmessasadassa suomalaisessa kunnassa. Ota rohkeasti yhteyttä paikkakuntasi valtuutettuihin sekä paikallisyhdistysten tai piirien vetureihin.

Seuraa oman paikkakuntasi perussuomalaisten paikallisyhdistysten ilmoittelua, ja kun näet aktiivisia perussuomalaisia toriteltalla, mene vaihtamaan sana taikka kaksi. Suuret asiat lähtevät pienestä liikkeelle.

Kuntavaalit 2017 – Mukaan kotikuntasi toimintaan!

Vuoden 2012 kuntavaaleissa neljä vuotta sitten perussuomalaisten riveistä valittiin 1195 valtuutettua kuntien valtuustoihin. Muihin luottamustehtäviin valtuutettujen ja kuntalaisten äänikanaviksi nousi moninkertainen määrä ihmisiä. Tulos oli huikea, mutta tulevissa kuntavaaleissa laitetaan tulos vielä roimasti paremmaksi. Seuraavat kuntavaalit järjestetään vuoden 2017 keväällä. Voit ilmoittaa kiinnostuksestasi jo nyt joko kotikuntasi tai alueesi paikallisyhdistyksien vaalityöntekijöiden kautta tai myös verkossa:

TULE MUKAAN! TEHDÄÄN YHDESSÄ MUUTOS!

UUDISTETAAN KOTIKUNTAA! KUULLAAN KUNTALAISIA!

Kirjoitettu 15.1.2017