Puolueneuvosto kokoontui Lahdessa

Puolueneuvosto kokoontui Lahdessa 11.6.-12.6.

Perussuomalaisten puoluevaltuutetut ja kunnanvaltuutetut kokoontuivat puolueneuvoston kesäkokoukseen Lahteen. Kokoukseen kävi kutsu kaikille puolueen jäsenille. Kokouksessa käsiteltiin puolueneuvostolle puolueen sääntöjen mukaan kuuluvat asiat, käsiteltiin ja avattiin puolueen sääntöuudistusta ja erityisesti vetäydyttiin työryhmiin porisemaan, pohtimaan ja puimaan Perussuomalaiset rp. kuntavaaliohjelmaa.

Perussuomalaisten Pohjois-Savon piiri oli mukana puolueneuvoston työryhmätyössä piirimme tehtävävastuun alaisen: Elinvoima on monien tekijöiden summa (Tulevaisuuden kuntakuvat) -teeman vetovastuussa.

Pohjois-Savon osuus ohjelmatyöstä omassa teemaryhmässä eteni tuloksellisesti ja työryhmätyö luovutettiin sunnuntaina puolueen sihteeristölle.

Kiitokset Puolueneuvoston kokouksessa läsnäolleille ja eri tehtävissä toimineille Pohjois-Savon perussuomalaisille aktiiveille!

Virkistävän kesälomatauon jälkeen suuntaamme katseet kohti vilkastuvaa syyskesällä alkavaa toimintakautta!

Kokousohjelma:

PUOLUENEUVOSTON_KOKOUSOHJELMA