Puheenjohtajan joulutervehdys

Joulu tulla jollottaa. Mennyt vuosi on ollut valmistautumisen vuosi ja tekemisen meininki on näkynyt pienenä jännitteenä piirimme alueella tulevia eduskuntavaaleja ajatellen. Piirimme on vetäytynyt lähtökuoppiin todellista vaalistarttia varten ja uuden vuoden haasteet tulevat ajankohtaiseksi välittömästi vuoden vaihduttua .

Vain yhdessä tekeminen ja yhteen hiileen puhaltaminen on tae sille, että Perussuomalaisuus on voimavara ja mahdollisuus meille kaikille jatkossakin. On luotava sellainen ikään kuin talvisodan henki, jolla mennään pitkälle. Tulevaisuutemme suomalaisille tärkeiden asioiden ajajina, ainoina tosi ystävinä ja pienen ihmisen puolustajana on meille kunnia asia. Tähän on uskottava, kun viemme sanomaa turuille ja toreille. Tästä on hyvä jatkaa. Niipä haluankin toivottaa kaikille luoduille Rauhallista ja Hyvää Joulua sekä Onnellisempaa Uutta Vuotta. Vanhaa laulua myötäillen:

”En etsi valtaa loistoa, en kaipaa kultaakaan ma pyydän taivaan valoa ja rauhaa päälle maan. Se joulu suo, mi onnen tuo ja mielet nostaa Luojan luo, Ei valtaa eikä kultaakaan vaan rauhaa päälle maan”.

Jouluterveisin,

Perussuomalaisten Pohjois-Savon piirin puheenjohtaja Pauli Ruotsalainen