Sosiaali- ja terveysministeri Hanna Mäntylä Kuopiossa

MINISTERIKIERROS KUOPIOSSA 3.10.2015

Sosiaali- ja terveysministeri Hanna Mäntylä ja puoluesihteeri Riikka Slunga-Poutsalo vierailivat Kuopiossa lauantaina 3.10.2015.

Hanna Mäntylä tapasi vierailun aikana Kuopion kaupungin johtoa, sosiaali- ja terveydenhuollon luottamushenkilöitä ja Pohjois-Savon piirin aktiiveja. Keskusteluissa mm. sote ja aluehallinnon tulevat haasteet. Lisäksi ministeri Mäntylä tutustui mm. Kuopion Ruoka-Avun toimintaan.

Hanna ja Riikka osallistuivat ministerikierroksella Perussuomalaisten Pohjois-Savon piirin järjestämään toritapahtumaan Kuopion torilla. Piirin väki tarjosi torilla 800 annosta lihasoppaa. Hannan ja Riikan puheiden lisäksi tapahtumaa säesti myös bändi.  Tapahtuma vietiin läpi aurinkoisen syyssään siivittämänä ja ministerikierros oli kaikkinensa onnistunut.

Kuopio_03102015_matalaPuoluesihteeri Riikka Slunga-Poutsalo, sosiaali- ja terveysministeri Hanna Mäntylä ja puheenjohtaja Pauli Ruotsalainen.
Kirjoitettu 5.10.2015