Kiitokset äänestäjille ja yhteistyökumppaneille!

Elämä jatkuu vaalien jälkeenkin

Nyt kun pöly vaalien jälkeen on laskeutunut ja tunteet tasapainottuneet, on hyvä kiittää niitä kaikkia, jotka vaikuttivat Perussuomalaisten jatkojytkyyn. Näytti alkuillasta siltä, että vanhat puolueet jyräävät, mutta illan mittaan voitiin todeta, Perussuomalaiset sittenkin saavat hyvän sijoituksen vaaleissa. Toinen sija on enemmän kuin monet osasivat odottaa, varsinkin vanhojen puolueiden leireissä. Tulevaisuutemme on paljolti seuraavan hallituksen työn onnistumisessa ja ensimmäinen tehtävä, jos sinne pääsemme onkin, että suomalais- ten asiat hoidetaan parempaan kuntoon ensin ja sitten parannetaan jälleen muuta maail- maa. Uskon, että tämä toive on kansalaisten, ainakin suurimman osan, ajatusmaailmassa.

Menestymme jatkossakin tukemalla puolueen johtohenkilöitä, osoittamalla sovinnollisuutta toistemme keskuudessa. Olemme luomassa tulevaisuuttamme yhdessä ja vaalit osoittivat, että olemme vakiinnuttaneet kannatustamme Suomessa. Tästä on hyvä edetä kohti seu- raavia vaaleja. Kansalaisista tulee pitää huolta vaalien välilläkin. Perussuomalaiset eivät ole kentältä vaalien välissä hävinneet aiemminkaan – emmekä kaikkoa kentältä kadoksiin nytkään! Kuuntelemalla kansalaisia, maakuntamme ihmisiä, pysymme hereillä, reaa- liajassa, viemme viestiä eteenpäin ja ihmiset pysyvät tyytyväisinä Perussuomalaisiin.

Kiitokset kaikille!

Perussuomalaisten Pohjois-Savon piiri ry