Kiitos kokousväelle!

Tänään 28.4.2018 oli PS Pohjois-Savon piirin kevätkokous. Kokoukset vaativat paljon monen ihmisen ”näkymätöntä työtä”, että on koko vuoden käsittelevän kokoukseen tarvittavat päätökset ja paperit ovat valmiina.

Koko vuoden aikana toiminta- ja rahatapahtumat perustavat päätöksiin. Jokainen asia löytyy pöytäkirjoista. Kevätkokouksessa nämä hyväksytään tai ei hyväksytä. Tilintarkataja ja toiminnantarkastaja tutkailee oikeellisuuden. Puoluerahoitusvalvonta koskee piiriä eli rahan käyttöä valvotaan lakipykälien puolesta.

Itse kokous näyttää sujuvan helposti, kiitos ison taustatyön. Mitä enenmän ja tarkemmin etukäteistyötä kokousta varten tehdään, niin sen sujuvammin se sujuu. Kokouspaikkakin valitaan, sinne tilataan tarjoilut ja viritellään tietokoneet yms.

Valmiiseen kokoukseen on helppo saapua ja olla – sehän tarkoitus!

Iso kiitos osallistujille -joka tasolla. Kiitos kokouksen puheenjohtajalle Tenholle, sihteerille Hannulle, taloudenhoitaja Raunille, vaalipäällikkö Vesalle, Tuusniemen PS porukalle ja koko kokousväelle! Kiitos myös mukana olleille maakuntavaalien (jos tulee…) myötä Pohjois-Savon puolelle tulevalle Joroisten porukoille ja eduskuntavaalien Savo -Karjalan vaalipiirin yhteistyökumppanille Markolle!

On ilo olla Perussuomalainen!

Pia

Perussuomalaisten Pohjois-Savon